PROCÉS D'ESCOLARITZACIÓ - ADSCRIPCIÓ 1r ESO CURS 2021-2022: CONSULTA PUNTUACIÓ

índexLes famílies que han participat en el procés d'adcripció de 1r ESO per al curs 2021-2022, mitjançant aquesta consulta podeu veure la puntuació i els centres que heu sol·licitat.

Si la puntuació no fos correcta tindreu tres dies hàbils per tramitar una reclamació (del 28 al 30 d'abril):

• en el centre de 1ª opció (amb CITA PRÈVIA que podreu sol·licitar a través del correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)
  • o en el cas de tràmits autenticats podeu utilitzar el tràmit de reclamacions online que s'habilitarà el dia que comencin les reclamacions.

El dia que surti la puntuació definitiva podreu veure quin centre us ha estat adjudicat.

CONSULTA

IV MINIOLIMPÍADA DE FILOSOFIA

08130L'alumne JOSEP ANGLADA ANGLADA de 4t ESO com a participant de la IV Miniolimíada de Filosofia convocada per la Universitat de les Illes Balears i adreçada als alumnes de tercer i quart d'ESO, ha estat PRIMER finalista en la categoria de "Dilema Moral"

Aquí podeu llegir el seu treball premiat.

Enhorabona, Josep!!

Subcategories