RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LES BEQUES LEONARDO DA VINCI 2013-14

RESULTAT DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LES BEQUES LEONARDO DA VINCI 2013-14 DINS EL PROJECTE IES JOSEP M QUADRADO 2013 (2013-1-ES1-LEO01-68599)

El passat desembre es va dur a terme el procés de selecció entre els alumnes de 2º de CFCM per a formar part de les beques de mobilitat que per primera vegada l'IES Josep Mª Quadrado gestiona desde el mateix centre. S'ofertàven 2 beques als destins Finlàndia i Alemanya.

Donat que només un alumne dels disponibles va complir amb tots els requisits de la convocatòria, aquest curs el benefiari de la beca es ANTONIO RODRÍGUEZ SOLA.

Antonio ja ha començat la formació lingüística i cultural amb un professor particular.

Finalment, la destinació serà Jyväskylä en Finlàndia, on ja fa dos anys un altre alumne nostre ja va anar a cursar el seu mòdul de Formació en centres de treball.

L'alumne cursarà el primer mes de les seves pràctiques del 17/03 al 11/04 i serà acompanyat per la coordinadora de mobilitat Sandra Cerezo.

Enhorabona a tots dos!

.