BEQUES LLIBRES DE TEXT I MATERIAL ALUMNAT MATRICULAT A ESO EL CURS 2012/13

Convocatòria d'ajudes per adquirir llibres de text i material didàctic adreçades a alumnes matriculats a ESO durant el curs escolar 2012/13.

Beneficiaris: Alumnes matriculats durant el curs 2012-2013 en un nivell educatiu dels que conformen l’ensenyament obligatori (ESO)

Quantia: La quantia individual per alumne beneficiari es fixa en 50 euros.

Presentació: La sol·licitud, degudament emplenada, s’ha de presentar al centre educatiu on l’alumne va cursar els estudis durant el curs 2012-2013.

El termini per presentar les sol•licituds és de 10 dies hàbils posteriors a la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB: fins el 4 de novembre de 2013 (inclòs).

Termini màxim per a la resolució: 3 mesos des de l’acabament del període de presentació de les sol•licituds.

Termini màxim per a la notificació: La resolució s’ha de notificar mitjançant la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.