INTERCANVI ITÀLIA 1r BATXILLERAT

Intercanvi Itàlia grup2Més fotografies aquí

BASSANO

2n grup de 1r de batxillerat a Bassano. La nostra experiència d’intercanvi va començar dijous dia 27 d'abril, però vam arribar tant tard que només vam tenir temps -alguns-, de saludar a les famílies i anar a dormir.

El divendres ja va ser un dia ben intens, els nostres companys italians tenien classe i nosaltres vam partir en el tren de les 8:23 h cap a Venècia on vàrem fer pràcticament tot el dia fins a les 17 h. Allà vam poder descobrir la ciutat de mans de na Petra i n’Eleonorà (una antiga estudiant del Brocchi, l’institut al qual pertanyen els italians). Va ser un dia ben entretingut, alguns fins i tot van fer una volteta en góndola, un gelat… i vam començar a comprar alguns detallets per dur a casa. El capvespre del divendres el vam aprofitar per estar amb els italians i les seves famílies, ja que encara no havíem tingut temps per fer-ho i així va acabar el nostre primer dia a Bassano.

Dissabte els estudiants italians tenien classe i nosaltres vam partir a fer Rafting pel riu Brenta. Ufff!!, quina aigua més freda!, però que bé ens ho vàrem passar, vam gaudir com fillets petits. Al capvespre ja començava el cap de setmana i l’hem aprofitat per estar amb les famílies, passejar per Grappa, visitar Bassano i altres ciutats properes… vam acomiadar en Lluc i en Joan fins dilluns i vam compartir temps i aficions amb els italians.

Dilluns, que era dia de festa, els italians ens van preparar una gimcana per Bassano, per conèixer la ciutat, de la que vàrem gaudir, i vam acabar passejant per la vora del Brenta i compartint un dia de pícnic i de germanor.

Esteim tots molt bé i molt contents d’aquesta experiència tan enriquidora.

PÀDUA

El diumenge 16 d’abril a les 15:00 h, un grup d’alumnes de 1r de batxillerat, ens vam trobar a la plaça dels Pins per partir cap a una experiència inoblidable: una setmana d’intercanvi amb l’alumnat del liceo magistrale Amadeo di Savoia, Duca d’Aosta a la ciutat italiana de Pàdua.

• Crònica del primer dia: Arribada i excursió a Pàdua
        • Crònica del segon dia: Activitats a l'agroturisme La Primizia