CONCURS D'AFORISMES JOAN FUSTER

IMG 20230324 125108Com una de les activitats del projecte de dinamització lingüística, tot l'alumnat de 1r de batxillerat del nostre centre va participar al Concurs d'Aforismes Joan Fuster, organitzat per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears en el marc de les activitats del 2022, l'Any Joan Fuster. Cada alumne/a va participar amb un màxim de cinc aforismes acompanyats de vídeos curts. D'entre tot l'alumnat, el jurat de l'institut, format pels professors Antoni Vinent, Pilar Gener, Joan Pere Amengual i Sergi Cleofé, van escollir deu finalistes, els quals van concursar en l'àmbit insular per Menorca. Llavors, d'entre tots els participants de Menorca, dues alumnes de 1r de Batxillerat A van ser guardonades en la modalitat de batxillerat:

- IRENE FERNÁNDEZ CASASNOVAS, qui va obtenir el 1r premi consistint en un viatge al País Valencià per visitar alguns espais relacionats amb la figura de Joan Fuster.

- JANA GENER LÓPEZ, la qual rebé el 2n premi consistint en un lot de llibres i entrades per al cinema.

El passat divendres 24-3-23 les dues alumnes guardonades van anar acompanyades pel professor Sergi Cleofé a rebre sengles premis a la Delegació Territorial d'Educació de Maó. Els en van fer el lliurament la directora general de política lingüística, Sra. Beatriu Defior, el delegat insular d'educació, Sr. Joan Marquès i la comissionada de l'Any Fuster, Sra. Josefina Salord.
Volem felicitar a aquestes dues alumnes i animar-les que segueixin escrivint.

Enhorabona!

IMG 20230324 124820IMG 20230324 124858