VISITA UNIVERSITATS DE BARCELONA DELS ALUMNES DE 2n BATXILLERAT

Els dies 22, 23 i 24 de gener 41 alumnes de 2n de Batxillerat van viatjar a Barcelona per conèixer les universitats i el Conservatori del Liceu.

A Barcelona ciutat vam visitar les instal·lacions de la UB, de la UPC, de l’Hospital Universitari de Bellvitge, de la Pompeu Fabra, de la Facultat d’Educació de Mundet, d’INEF (amb l’ajuda d’una exalumna que ens va fer de guia) i la Facultat de Nàutica.

Al Vallès, el recorregut va ser per la UAB i la Facultat d’Arquitectura de la UPC.

Cal destacar dues xerrades molt interessants. Primer, a la Universitat de Barcelona, a l'edifici històric de la plaça Universitat, sobre el futur dels estudis i les demandes de professionals. Segon, a l'Oficina de preinscripció universitària, sobre les proves d'accés i la preinscripció a les universitats, amb consells i exemples pràctics.

Evidentment, també hi va haver temps per a compres, per trobades amb amics i família i per recórrer la ciutat.

Un viatge molt profitós.

Més fotografies...