DIA OFICIAL DE LA MEMÒRIA DE L'HOLOCAUST I LA PREVENCIÓ DELS CRIMS CONTRA LA HUMANITAT

Diumenge 30 de gener es va fer un acte a Ciutadella per commemorar el Dia Oficial de la Memòria de l'Holocaust i la Prevenció dels Crims contra la Humanitat. Alguns alumnes de 2n de Batxillerat d'Arts Escèniques, Música i Dansa, van participar-hi. Na Paula Botella va llegir el manifest enviat com cada any per Amical Mauthausen, n'Ivan Vidal va interpretar un monòleg final de Charles Chaplin, a la pel·lícula El gran dictador, i un grup va interpretar Imagine de John Lennon, amb na Martina Criado com a solista. L'acte comptava també amb alumnat de l'Escola Municipal de Música. Va ser emotiu i va servir com a lluita contra tota forma d'intolerància i violència contra qualsevol grup de persones, i com a crida a la Pau i per despertar el millor de les persones.

Paula manifest  Ivan monòleg

Imagine holocaust 4  Imagine holocaust 5