BONS CONSELLS DE L'ALUMNAT DE 2n BAT. PER ALS COMPANYS DE 1r

Els alumnes de segon de Batxillerat han compartit amb l'alumnat de primer l'experiència de fer exàmens concentrats i la importància d'una bona organització en els estudis, amb la intenció d'ajudar-los i animar-los a encarar amb èxit un repte que ells ja tenen pràcticament guanyat. A partir de la seva experiència i des de l'empatia i la generositat, els alumnes de 2n de Batxillerat han mostrat, als de primer, un ventall ampli de maneres de fer front als exàmens en un curs tan intens.
Així mateix, els han donat bons consells sobre  el que suposa, en temps i dedicació, el curs 2n de Batxillerat, així com les seves sensacions, a voltes d'angoixa, per l'amplitud del temari a estudiar; d'altres vegades d'incertesa, per la proximitat del final del curs i de la Prova de Batxillerat d'Accés a la Universitat (PBAU); però també de bons aprenentatges, de complicitat i companyia i, sobretot, d'il·lusió perquè saben que s'acosta el moment de volar lluny, cap al somni que els espera.
Moltes gràcies Josep, Ivan, Andrea, Clàudia, Maria, Nicole, Maria i Clara!

IMG 9521  IMG 9525  IMG 9526  IMG 9527  IMG 9530