CELEBRACIÓ DEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Per celebrar el dia mundial del medi ambient, el divendres dia 3 de juny des de la comissió de medi ambient vam organitzar una sèrie d'activitats.

En primer lloc es van lliurar els premis del concurs aula amigable. El primer classificat ha estat 1r ESO D i el segon classificat 1r ESO E. Enhorabona per la bona feina feta al llarg del curs. Els dos grups podran gaudir d'una excursió en caiac i paddle surf.

Al final del segon pati, els alumnes de 1r i 2n ESO vestits amb camisetes de color groc, verd i blau van fer tres erres humanes per tal de simbolitzar les accions de reduir, reciclar i reutilitzar.

Finalment, els alumnes que formen part de la comissió ambiental del centre van pintar el logo que ells mateixos van elaborar durant aquest curs.

LOGO COMISSIO MEDIAMBIENT p

Aquí podeu veure algunes fotografies de les diferents activitats.

medi 2016 1   medi 2016 2

medi 2016 3   medi 2016 4