SORTIDA D'EDUCACIÓ FÍSICA PEL CAMÍ DE CAVALLS

Benvolguts pares i mares d’alumnes de 1r de batxillerat,

Us informam que els dies 5 i 6 tot l’alumnat de 1r de batxillerat participarà a la sortida organitzada pel departament d’educació física, activitat prevista a la programació anual de la matèria. Es tracta de fer un recorregut a peu pel camí de cavalls, sortint del Pont d’en Gil a primera hora del matí passant per la Farola Nova, Cala Morell, La Vall i El Pilar. Es farà nit a la mateixa Cala del Pilar, i a l’endemà un autobús els recollirà cap al migdia de dia 6 per dur-los a Ciutadella. El preu de l'autobús estava pendent de confirmar, en funció de la ruta i la meteorologia, i s'haurà d'abonar els propers díes. Els professors acompanyants són Pere Genestar, Joan Pascual, Carolina Sedze i Miquel Trujillo.

Salutacions cordials,

Cap d’Estudis