I MARATÓ FOTOGRÀFICA. Curs 2015/2016. Alumnat 4t ESO

ACTA DEL JURAT I FOTOGRAFIES GUANYADORES
Aquestes 8 fotografies guanyadores (2 fotografies per cada Lema proposat a tots els equips participants) seran editades en format 30 x 40. Totes aquestes 8 fotografies formaran part de l'exposició/venda d'obres d'art (pintures, gravats, litografies, fotografies, ceràmiques, joies ...) que l'alumnat de 4t d'ESO de l''IES JM QUADRADO muntarà a l'Espai Xec Coll per ajudar a la Fundació Vicenç Ferrer. L'objectiu final de tota la recaptació de la Campanya serà participar en un Projecte per la compra de bicicletes perquè els infants d'Anantapur (Índia) puguin seguir anant a l'escola (bàsicament infants i adolescents de zones rurals). L'exposició serà inaugurada el divendres, 11 de març (ja anirem informant de totes les activitats que conformaran aquesta Campanya).

Acta del jurat