PREMIS DE TREBALLS D'INVESTIGACIÓ

J COLL 2

En un acte solemne, a la sala d'actes del campus de la Universitat de le Illes Balears, la nostra alumna de 2n de Batxillerat, Júlia Coll Marqués, rebé el guardó de la 9a edició de premis de Treballs d'Investigació, en la categoria de CC. Socials.
El sr. rector de la UIB, Llorenç Huguet, el president del Consell Social i la presidenta del jurat consideraren "d'extraordinària qualitat", els treballs presentats i afegiren que els temes investigats eren "propis de treballs de fi de grau o de tesis".
Així mateix, el rector congratulà l'IES JM Quadrado per la representació de la seva alumna.
Des del centre, lamentam que, amb la implantació de la nova llei d'educació, aquesta assignatura tan important i profitosa (Treballs d'Investigació) desapareixerà del currículum de Batxillerat.

Enhorabona a na Júlia, una vegada més!

.