CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA103 - CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

ALUMNES FORMACIÓ PROFESSIONAL 2017-18

L'IES Josep Maria Quadrado ofereix beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + de Formació Professional (KA103), gestionats directament per noltros mateixos i finançiats per la UE.

El 21 de novembre de 2017 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGS de Tècnic superior en Manteniment i instal·lacions tèrmiques i fluïds, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2017.

Llegeix més: CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA103 - CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102 - CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

ALUMNES FORMACIÓ PROFESSIONAL 2017-18

Un any mes, l’IES Josep Maria Quadrado promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. L’IES Josep Maria Quadrado ofereix aquestes beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + de Formació Professional (KA102), mitjançant la gestió de la Conselleria d'Educació.

El 15 de novembre de 2017 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGM de Tècnic en Electromecànica, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2017.

Llegeix més: CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102 - CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

VISITA A LES ELÈCTRIQUES

gesa4

Tot l'alumnat de FPB i grau mitjà de manteniment electromecànic van visitar ahir tres plantes de producció d'electricitat a Maó. Des de la impressionant central de GESA al port de Maó, fins a la planta fotovoltaica a la seu del CIME, passant pels molins de Milà.

L'alumnat va conèixer així la capacitat de producció de cada sistema, tant de producció convencional com d'energies renovables, i també els seus avantatges i inconvenients. És una activitat organitzada conjuntament per GESA i el departament de salut jove del CIME.

Llegeix més: VISITA A LES ELÈCTRIQUES

CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ KA102. ALUMNES GRAU MITJÀ 2016-17

Un any mes, l’IES Josep Maria Quadrado promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. L’IES Josep Maria Quadrado ofereix aquestes beques del projecte de mobilitat del programa ERASMUS + d’Educació Superior (KA102), mitjançant la gestió de la Conselleria d'Educació.

El 15 de novembre de 2016 s'obrirà el procés de selecció per a la mobilitat d’alumnes del CFGM de Tècnic en Instal·lacions frigorífiques i climatització, cursant ara 2n curs o que obtingueren el títol del cicle en juny del 2016.

La selecció dels alumnes es farà segons els següents criteris:

•     Qualificacions acadèmiques. Cal tenir en compte que és un requisin imprescindible haver aprovat totes les matèries del Cicle per anar a l’estranger.
  •     Coneixements dels idiomes necessaris per optar a la plaça de pràctiques.
  •     Maduresa personal.

El termini de presentació de sol·licituds acaba el 18 de novembre de 2016

Tots els alumnes que ho desitgin o tinguin algun dubte poden contactar amb la coordinadora Inmaculada C. Vilar a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

convocatòriaAnnex1Annex2Annex3