MATRÍCULES D'HONOR DEL CURS 2018-2019

Joan Allés BoschMaria Rosa Caules SeguíSara Patricia Aguiló SeguíLaia Mesquida Llufriu

L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dona bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als quatre  alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2018-2019, Joan Allés Bosch, Maria Rosa Caules Seguí, Sara Patricia Aguiló Seguí i Laia Mesquida Llufriu, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.

ENQUESTA SOBRE L'ELECCIÓ D'ESTUDIS UNIVERSITARIS

El grup de treball Guías y herramientas para la orientación universitaria del SIOU (xarxa de Serveis d'Informació i Orientació Universitaris) ha dissenyat un qüestionari per conèixer l'opinió dels estudiants de 2n de batxillerat sobre diverses qüestions relacionades amb l'elecció dels estudis universitaris i millorar, així, les activitats que organitzen les universitats per als futurs estudiants.

L'enllaç al qüestionari és el següent: <https://encuestas.um.es/encuestas/MjQ0NjY.c>.

Us demanam que l'alumnat de 2n de batxillerat empleni aquest formulari. Es pot contestar en qualsevol idioma oficial i a través del telèfon mòbil.

Moltes gràcies

Programa d'Orientació i Transició a la Universitat (PORT-UIB)
Vicerectorat d'Estudiants
Universitat de les Illes Balears

acEstiu

PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULES A LA UNIVERSITAT

El Centre Municipal Universitari ofereix unes sessións informatives sobre preinscripcions i matrícules a la universitat per al pròxim curs acadèmic.

inf cmu