PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES

Dijous passat, dia 16 de març, vam celebrar les proves cangur de matemàtiques a la sala multifuncional del Canal Salat, amb la participació del nostre institut, l'IES Maria Àngels Cardona i el Col·legi Sant Francesc de Sales de Ciutadella. Després de la prova es van fer grups dels diferents instituts per participar en una gimcana matemàtica.

Proves Cangur 2023

LVIII OLIMPÍADA AUTONÒMICA DE MATEMÀTIQUES 2022

08003

Na NÚRIA MARTÍ TORRENT, el passat mes de gener, va assistir a la LVIII Olimpíada autonòmica de Matemàtiques organitzada per la UIB i va quedar en tercera posició. Els tres primers guanyadors participaran a la fase nacional que es realitzarà entre el 31 de març i el 3 d'abril de 2022, a la Universitat Internacional d'Andalusia, a La Rábida. Les primeres sis persones de la fase nacional representaran a Espanya a l'olimpíada Internacional prevista per al proper mes de juliol a Oslo (Noruega).

Enhorabona, Núria, et desitjam molta sort!

CANGUR 2016. SECUNDÀRIA A

alumnes 1esop   premiatsp
Alumnes de 1r d'ESO participants a les proves  Alumnes premiats

Alumnes guanyadors de la prova corresponent a 1r d'ESO: Dorotea Cursach Anglada (112,5 punts), Andreu Mesquida Pons (108 punts) i Alesandro de Moor González (104 punts).

Alumnes guanyadors de la prova corresponent a 2n d'ESOBiel Cánovas Barceló  (94 punts), Jordi Anglada Rotger (89,75 punts) i Pau Mesquida Cantallops (87  punts).

CANGUR 2016

cangur 2016Les proves Cangur són un concurs preuniversitari de matemàtiques que s'organitza simultàniament en més de 50 països, amb l'objectiu d'apropar les matemàtiques i despertar el seu interès.

Segons l'opinió dels organitzadors, les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

En aquesta edició hi ha hagut tres modalitats de participació: Primària (5è i 6è), Secundària-A (1r i 2n d’ESO) i Secundària-B (3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat).

En total s’han inscrit 12493 alumnes, distribuïts de la manera següent:

• Per nivells, 2118 de primària, 4624 de secundària-A i 5751 de secundària-B.
  • Per illes, hi ha 10078 de Mallorca, 1544 de Menorca, 589 d’Eivissa i 282 de Formentera.

imatges del dia de la prova