PROGRAMA D'ENSENYAMENTS INTEGRATS

PROGRAMA D'ENSENYAMENTS INTEGRATS (PEI) CURS 2021-2022

Programa PEI

NOU ALUMNAT PEI

1. Alumnes matriculats als Ensenyaments Professionals el curs 2020-21:

a) Sol·licitud d'admissió a l'IES PEI duran el període ordinari d'amissió.

b) Sol·licitud de participació PEI a l'IES PEI desitjat de l'1 al 11 de juny de manera telemàtica (enviar sol·licitud al correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

2. Qui no hagi estat alumne del conservatori PEI durant l'any 2020-21 i desitgi participar al Programa per a l'any 2021-22 haurà de presentar:

a) Sol·licitud d'admissió en el conservatori PEI segons el calendari d'admissió i matriculació del Conservatori (del 12 al 30 d'abril).

b) Sol·licitud de participació PEI i còpia de la sol·licitud d'admissió al conservatori a l'IES PEI desitjat  del 7 al 16 de juny de manera telemàtica.

L'alumnat que cursa 6è d'Educació Primària en el curs 2020-21 pot presentar una sol·licitud de plaça al centre que sigui del seu interès durant el període ordinari marcat pel procés d'admissió, tenint en compte que quedarà escolaritzat al centre d'Educació Secundària adjudicat en la fase ordinària del procés d'admissió en cas que no superi la prova d'accés o, superant-la, no obtingui plaça en el conservatori.

Llegeix més...