CONCERT FINAL DE CURS A LÍTHICA

Per tal de conèxer la feina feta dels alumnes de 1r d'ESO dins el programa de Projectes (amb la implicació de les assignatures de Plàstica, Educació Física i Música), tenim el plaer de presentar-vos dos vídeos corresponents al concert de final de curs realitzat a Líthica. Mirau el que han aconseguit a partir de ventalls, poals i ukeleles.

Felicitats a tots i totes, agraïm molt la vostra col·laboració!

PREMIS ICAPE

El passat 20 de maig es van donar a conèixer els guanyadors dels premis Icape en els que hi ha participat l’alumnat de 3r d’ESO de l’assignatura IAEE (Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial).

Icape és un programa educatiu promogut per la Conselleria d’Educació i l’IDI (Institut d’Innovació empresarial de les Illes Balears) a través del qual es fomenta la cultura emprenedora dins l’aula mitjançant la creació i gestió d’una ONG escolar. Aquesta és la primera convocatòria dels Premis Icape i vol reconèixer les millors ONG escolars creades durant aquest curs dins la modalitat Joves Emprenedors Socials (alumnat de secundària i FPB). Els candidats havien de presentar un vídeo de cinc minuts de durada explicant la seva experiència i tasques fetes a la seva associació. Un jurat ha valorat les candidatures i ha atorgat un 2n premi de 250€ a la nostra ONG escolar “CORS UNITS”. Aquest premi, juntament amb els diners recaptats mitjançant la realització d’activitats solidàries a l’institut, anirà destinat a la construcció d’una escola-centre comunitari a la localitat de Pothuddodi, a l’Índia. Això serà possible gràcies a la col·laboració de la nostra ONG escolar amb la Fundació Vicent Ferrer.

Enhorabona, CORS UNITS!

IV MINIOLIMPÍADA DE FILOSOFIA

08130L'alumne JOSEP ANGLADA ANGLADA de 4t ESO com a participant de la IV Miniolimíada de Filosofia convocada per la Universitat de les Illes Balears i adreçada als alumnes de tercer i quart d'ESO, ha estat PRIMER finalista en la categoria de "Dilema Moral".

Aquí podeu llegir el seu treball premiat.

Enhorabona, Josep!!

NOU HORARI D'AUGMENT DE PRESENCIALITAT 3r ESO

Circular famílies 3ESO 23 2 21El proper dimecres 3 de març es posarà en marxa un nou horari per a l'alumnat de 3r ESO amb augment de presencialitat fent torns rotatius.
A continuació podeu consultar el llistat d'ordre de rotació de l'alumnat de 3r ESO i els nous horaris dels grups.

Llistat de rotacions 3r ESO. Nova presencialitat ACTUALITZAT!!

NOU HORARI PRESENCIAL ALUMNAT 4t ESO

Tal com s’ha vingut explicant a l’alumnat aquests dies, hem engegat un nou sistema de presencialitat al centre, amb un sistema de torns rotatius, a on l’assistència al centre serà diària per a tot l’alumnat, estigui o no “en rotació”.

Cada alumne/a té un nombre de rotació assignat i, durant una sèrie de dies al llarg del curs, no podrà assistir de forma presencial a les matèries en que hi ha més de 21 alumnes en l’aula. En cas d’estar “en rotació”, l’alumne cursarà la matèria des d’un altre espai del centre.

En cas que un alumne/a es trobi en torn de rotació, haurà d’assistir a la biblioteca o altre espai que es disposarà, i haurà de dur a terme les tasques de la matèria que en aquell moment s’estigui cursant i que el professorat li facilitarà. L’alumnat serà atès pel professorat del centre.

El llistat d’alumnes en rotació també inclou un nombre que designa l’ordre de rotació (columna “ordre” en el llistat). Aquesta dada servirà per establir el torn d’assistència a l’aula en cas que qualque alumne/a del grup no assisteixi per causes de força major (viatge, malaltia, etc.).

Les sessions afectades per la rotació són:

• Llengua Castellana
    • Llengua Catalana
    • Geografia i Història
    • Valors Ètics
    • Tutoria
    • Guàries de grup

En la resta de matèries es pot garantir un nombre inferior d’alumnes i, per tant, es podran cursar de forma presencial per tot l’alumnat. Aquestes matèries són:

• Matèries específiques i/o troncals (economia, tecnologia, IAE, física i química, etc.)
    • Matemàtiques
    • Anglès*
    • Educació física*

*Aquestes matèries es desdoblen, mantenint la presencialitat de l’alumnat