PROCÉS ADMISSIÓ CICLES FORMATIUS 2021-2022

inscripcions cicles

• Presentació de la nostra oferta de Formació Professional aquí
        • Resum procés d'admissió FP presencial aquí
        • Manual per tramitar la sol·licitud d'admissió a Cicles Formatius de Grau Mitjà aquí
        • Més informació del procés aquí
En els casos en que, finalitzar el procés d'admissió telemàtic, s'indiqui que heu d'aportar documentació i/o justificant del tràmit al nostre centre, ho podeu lliurar (digitalitzat) al següent correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

COMPIONAT AUTONÒMIC DE FORMACIÓ PROFESSIONAL BALEARSKILLS

Balear Skills FechasBalearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es duu a terme a les Illes Balears a partir de proves pràctiques. El tècnic en instal·lacions frigorífiques i de climatització exerceix la seva activitat en empreses de muntatge i manteniment dins el sector del fred comercial, el fred industrial i la climatització en el sector de l'edificació i en el sector industrial.

El campionat tindrà lloc els dies 10 i 11 de maig de 2021 a les instal·lacions del nostre centre.

ENTREVISTA A JOAN CAPÓ

El passat divendres 23 d'abril de 2021 els dos grups de FPB de Manteniment d'habitatges de l'IES Josep Maria Quadrado van tenir l'oportunitat d'entrevistar a Joan Capó Coll, qui va ser porter de futbol professional entre 1973 i 1989 amb el FC Barcelona, el Sabadell i el Celta de Vigo. L'alumnat li va formular quasi una quarentena de preguntes de caire biogràfic i centrades, en bona part, amb el món de l'esport professional. La persona entrevistada va manifestar el seu agraïment per haver-lo convidat i va respondre amb amabilitat i bon humor totes les preguntes. D'altra banda, els alumnes d'ambdós grups també van estar contents que el nostre centre educatiu els oferís la possibilitat de conèixer aquesta persona tan emblemàtica, la qual admiren com antic esportista ciutadellenc d'èlit. També hem de valorar l'intercanvi generacional, el qual fa que augmenti la perspectiva històrica sobre l'esport i el respecte entre les diferents edats.

Joan, moltes gràcies per la teva visita. Ens ha encantat conèixer-te!

FPB entrevista Joan Capó

PROVES D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS D'FP - CONVOCATÒRIA 2021

Cartell proves accés CF 2021 GRAU MITJÀ

GRAU SUPERIOR

PROVES LLIURES FP - CONVOCATÒRIA 2021

Cartell proves lliures FP 2021La Conselleria d'Educació i Formació Professional ha convocat les proves lliures per obtenir el títol de tècnic o de tècnic superior i que estan especialment dirigides als estudiants que no poden conciliar la vida laboral i familiar amb l’oferta formativa presencial o a distància. Les persones interessades es poden examinar d'un o més mòduls d'un cicle formatiu de grau mitjà o de grau superior de formació professional sempre que no superin les 660 hores per convocatòria, d’acord amb la durada assignada a cada mòdul pel currículum vigent del títol.

S'ha de fer una prova per a cada un dels mòduls professionals que integren un cicle formatiu, de conformitat amb el desplegament curricular de cada cicle.