PROCÉS D'ADMISSIÓ ALS CICLES FORMATIUS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

Ateses les mesures adoptades i canvis en matèria educativa derivades de la situació d’emergència sanitària provocada pel COVID-19, des de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, una vegada publicades les Instruccions per avaluar l’aprenentatge dels alumnes de formació professional i d’estudis artístics superiors de disseny a les Illes Balears per al curs 2019-2020 i, atès que les proves d’accés s’ajornaran als dies 8 i 9 de juliol, s’ha decidit fer canvis en el procés d’admissió als cicles formatius de formació professional per al curs 2020-2021.

Amb la finalitat de no deixar que aquestes circumstàncies que estem vivint deixin enrere cap dels futurs alumnes de formació professional, el termini de sol·licituds d’admissió serà de dia 17 d’agost al 7 de setembre de 2020.

El procediment per a la sol·licitud d’admissió es durà a terme mitjançant el tràmit telemàtic, al qual es podrà accedir des de la pàgina web de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors i a la de Formació Professional.

Una de les novetats d’aquest procediment d’admissió serà que la persona interessada podrà sol·licitar fins a 10 opcions de cicles formatius que vol cursar, en el cas de cicles de grau mitjà i grau superior i fins a 5 opcions en el cas del cicles d’FPB.

Calendari del procés d'admissió a cicles formatius de les Illes Balears per al pròxim curs 2020-2021.

Oferta de Cicles Formatius curs 2020-2021.

Més informació aquí.

A PARTIR DE L'1 DE SETEMBRE EL CENTRE ATENDRÀ CONSULTES TELEFÒNIQUES

PROVES D'ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS D'FP

* QUALIFICACIONS DE LA PROVA D'ACCÉS A CICLE DE GRAU MITJÀ - DEFINITIVA (29/07/2020)

* QUALIFICACIONS DE LA PROVA D'ACCÉS A CICLE DE GRAU MITJÀ - PROVISIONAL (17/07/2020)

* LLISTAT DEFINITIU D'ADMESOS a les proves d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà (18/06/2020)

* LLISTAT PROVISIONAL D'ADMESOS a les proves d'accés a CF de Grau Mitjà (05/06/2020)

Ampliació del període d'incripció a les proves d'accés des del 25 al 29 de maig de 2020.

La Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca canvia als propers dies 8 i 9 de juliol de 2020 la celebració de les proves d'accés als cicles d'FP de grau mitjà i superior.

Canvi PPAA

VISITA DELS ALUMNES DE CFGS DEL CENTRE A LA FIRA HORECA A PALMA DE MALLORCA

El passat dimarts, 4 de febrer, un grup d’estudiants i professors del cicle formatiu de Grau Superior de Manteniment de Instal·lacions Tèrmiques i Fluids van assistir i col·laborar en la 4a edició de la fira HORECA Mallorca 2020. Es tracta d’una fira que engloba a tot el sector de l'hostaleria i restauració de les Balears, entre ells el de manteniment de les instal·lacions de fred comercial i industrial.

La Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors va muntar un estand per promocionar el cicle de FP durant els tres dies que durà la fira. Un dels tres dies l’estand va ser atès pels alumnes del nostre centre. L’IES Josep Maria Quadrado va compartir estand juntament amb altres dos centres de Mallorca de la mateixa especialitat, com són l’IES Politècnic de Palma i l’IES Llucmajor.

fira Horeca