CONCURS COMISSIÓ AMBIENTAL I DEPARTAMENT DE PLÀSTICA

Premiats concurs dibuix

Lliurament del premi de creació del dibuix per a les bosses ambientals als guanyadors.

Guanyador Concurs Comissió Ambiental

Guanyadora:

JULIETA ALMAGRO GODOY (1r ESO B)

Finalista Concurs Comissió Ambiental

Finalista:

NIL GENESTAR ESTAÚN (1r ESO E)

ACTE DE LLIURAMENT DEL GUARDÓ DE CENTRES ECOAMBIENTALS

El passat dimarts 3 de desembre va tenir lloc a Maó l'acte de lliurament de certificats i guardons de centres Ecoambientals. Un any més, tres alumnes representants de la comissió ambiental de IES Josep Maria Quadrado (Iris Pons, Mariona Casasnovas i Lluna Buades) i la coordinadora ambiental Carme Calzón, van recollir el guardó de Centre Ecoambiental. Des de la comissió ambiental volem destacar que estam molt contents ja que es va fer una menció especial al nostre centre per ser el centre de secundària que du més temps compromès amb el medi ambient, portant a terme aquest programa i té una comissió ambiental d'alumnes molt activa.

Acte lliurament guardó0 petit   Acte lliurament guardó1 petit

Acte lliurament guardó2 petit  Acte lliurament guardó3 petit

COL·LABORACIÓ PER FER L'ARBRE DE NADAL

Alumnes, famílies, personal docent i no docent necessitam la vostra col·laboració per fer l’arbre de Nadal !!

Podeu dipositar al contenidor blau que trobareu a l’entrada del centre rotllos de cartró.

“L’acció més petita és millor que la intenció més gran”.

Comissió ambiental

ACTIVITATS DE LA SETMANA MUNDIAL PEL CLIMA

Al llarg de la setmana mundial pel clima la comissió ambiental ha coordinat diferents activitats, com ara assajos de la cançó "Bella Ciao" i la creació de pancartes amb missatges ambientals. A més a més, tota la setmana s'han visualitzat vídeos relacionats amb aquesta temàtica al teatre del centre, convidant a tots als alumnes a participar durant el temps de pati. La setmana ha finalitzat amb la actuació dels alumnes membres de la comissió ambiental a la cantada de "Bela Ciao" al pati de l'escola. També, s'ha aprofitat aquesta aturada per a que na Carla Sintes de 3r d'ESO llegís el manifest a tota la comunitat educativa allà present.

Clima1 petita    Clima2 petita

Clima3 petita    Clima5 petita