Mediambiental

PROJECTE LIBERA - 3rESO

Fotos de la sortida que es va realitzar per netejar zona de Ciutadella (Cala’n Bosch a Son Saura)

ciutadella14p

ALUMÍNIM

Campanya ALUMÍNIM realitzada per alumnes de la Comissió de Medi Ambient d’alumnes. Curs 2017-18

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny els nostres alumnes van celebrar el Dia Mundial de Medi Ambient realitzant diferents activitats, algunes estaven programades per l'Ajuntament de Ciutadella. El passat dijous 14 de juny es va celebrar un acte a l'Ajuntament on es van entregar una sèrie de premis als participants. Podeu veure els alumnes de 2n d'ESO C que  van rebre una camiseta per netejar un entorn urbà i ser la classe que més fems va recollir.També, Dani Juanico i Andrea Cádiz, alumnes de 3r ESO D, van ser els guanyadors del concurs "foto-denúncia respecte al medi ambient", van rebre una velo com a premi. Amb les fotografíes finalistes l'Ajuntament ​realitzarà un fotomuntatge que facilitarà l'acció per la conscienciació a la resta de la ciutadania. Moltíssimes gràcies a tots  els alumnes participants,  personal de l'Ajuntament i professors per fer possible que celebrem dies com aquests. Cada gest compta.

Comissió Medi Ambient

5921petita       5923petita

ACTIVITATS DEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny vam celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient amb una sèrie d’activitats.

L’alumnat de 2n d’ESO va anar a netejar una zona de Ciutadella, activitat proposada per l’Ajuntament de Ciutadella, i els altres cursos van poder participar en un concurs de fotodenúncia, també organitzat per l’Ajuntament, i en un concurs intern del centre per elegir la imatge que hi haurà a la portada de les agendes del pròxim curs i la frase que es pintarà en una paret del pati de l’institut.

La composició guanyadora va ser la de l’alumna Carla Sintes de 1r d’ESO E.

L’alumnat de la Comissió de Medi Ambient va escriure la frase guanyadora en una paret del pati. També va elaborar un cartell per tal de conscienciar tota la comunitat educativa amb el següent missatge: Quin plàstic estàs disposat a deixar d’utilitzar a partir d’avui? I alumnat i professorat van poder començar a escriure els productes que creuen que poden deixar d’utilitzar.

Es va aprofitar aquest dia també per entregar els diplomes i premis als grups guanyadors del concurs Aula Amigable. El director els va entregar en mà. El primer classificat va ser el grup de 1r d’ESO C i el segon classificat, el grup de 3r d’ESO D.

La Comissió de Medi Ambient vol donar les gràcies a tot l’alumnat que amb els seus gestos marquen la diferència. El medi ambient és cosa de tothom i cada gest compta.

Adjuntam l'enllaç d'un vídeo que esperam que us faci reflexionar.

PETITA3

PETITA4