Mediambiental

CANTADA POPULAR A FAVOR DEL CLIMA

Des de la comissió ambiental ens agradaria convidar-vos a les famílies el proper diumenge 15 de setembre a la cantada popular pel clima a la plaça de la Catedral de Ciutadella a les 11:00h.

Captura de pantalla 2019 09 13 a las 9.33.08 image

CONCURS AULA AMIGABLE

La setmana passada, el director i dos professors de la comissió mediambiental van fer entrega dels diplomes i premis als dos grups guanyadors del concurs Aula amigable. Els guanyadors del concurs d’aquest curs 2018/19 han estat: en primera posició el grup de 1r ESO B i en segona posició el grup de 1r ESO C.
Gràcies per cuidar el vostre entorn més proper, fer un bon ús dels diferents contenidors i ser responsables amb la calefacció i enllumenat.
1r ESO B va gaudir d'una una sortida en caiac i 1r ESO C d'una excursió a Macarella. Que aquests bons hàbits us acompanyin al llarg de la vida.

La comissió mediambiental us desitja un molt bon estiu!

1rc2npremi bis

caiac 1rB bis

1rc macarella bis

caiac 1rb2 bis

1resoc 2 bis

c4b4821d 4f0a 4fed a637 7a2ae4028362 bis

145c6cdb 72ba 42dd 9026 c50dabaa622a bis

VISITA A L'EXPOSICIÓ "LA MAR DE PLÀSTICS"

Dimecres passat un grup d’11 alumnes de la comissió de Medi Ambient van anar a visitar l’exposició “La Mar de Plàstics” a Ferreries. Vam poder veure la quantitat de residus que un grup de voluntaris havien recollit en un parell de sortides per la costa nord de Menorca. Ens va cridar l’atenció el munt de sabates, sense parella, la majoria de persones adultes, que s’hi van trobar. També vam poder observar el microplàstic present a les nostres platges i al mar i que animals marins consumeixen com aliment i després, nosaltres, consumim. Vam acabar la visita xerrant amb en Jordi i un altre voluntari, els dos, membres de l’associació Per la Mar Viva. De forma espontània, els nostres alumnes es van demanar què podíem fer per reduir aquell desastre i van sortir alternatives al plàstic tals com utilitzar bosses de tela, bòtils reutilitzables, dir NO a productes embolcallats de plàstic, etc. Us deixam unes imatges de la sortida i una de productes amb l’alternativa sostenible. El canvi ha de començar en un mateix.

Comissió de Medi Ambient

IMG 0748 bis IMG 0740 bis IMG 2276 bis

IMG 0753 bis

CONCENTRACIÓ PEL CLIMA

Convidam a tota la Comunitat Educativa de l'IES Josep M. Quadrado a participar a la CONCENTRACIÓ PEL CLIMA convocada per demà capvespre a les 17.30h a la Plaça des Born.

Participau! Us esperam!

WhatsApp Image petit