Beques per cursar 1r de batxiller a EEUU o Canadà

La fundació Amancio Ortega convoca beques destinades a alumnat de 4t d'ESO que el proper curs 15-16 vulgui cursar un curs equivalent al 1r de batxiller als Estats Units o al Canadà. El termini per a presentar sol·licituds és el 9 de febrer.

Trobareu més informació al següent enllaç del weib

Beca Benjamin Franklin 2014

Convocatòria d'una/dues beques per participar en els Instituts d'Estiu Benjamin Franklin 2014 als Estats Units d'Amèrica per a joves entre 16 i 18 anys.

L'Ambaixada dels Estats Units a Espanya selecciona un o dos estudiants espanyols, andorrans o residents a Espanya o Andorra, per participar en els Instituts d'Estiu Benjamin Franklin, un programa finançat pel Departament d'Estat dels Estats Units per promoure les relacions entre les joves generacions d'europeus, asiàtics i nord-americans.

Els estudiants seleccionats participaran en un programa intensiu enfocat en els assumptes globals als quals s'enfronten els joves a banda i banda de l'Atlántic. Els instituts tindran lloc a la Universitat de Wake Forest en North Carolina i/o a la Universitat de Purdue en Indiana entre els dies 28 de juny i 26 de juliol de 2014 i reuniran a 35 estudiants de diferents països d'Europa i Àsia Central amb 10 estudiants nord-americans. Els participants duran a terme una gran varietat d'activitats: seminaris, programes de servei comunitari i voluntariat, viatges d'estudi i esdeveniments culturals. Treballaran en un projecte conjunt i exploraran com els joves d'avui interactuen amb els mitjans de comunicació, tant en la seva faceta de consumidors com de productors d'informació. Abordaran també com la llibertat d'expressió imposa als ciutadans tant drets com a responsabilitats.

Per a més informació: http://www.injuve.es/ca/convocatorias/becas/becas-benjamin-franklin-para-estudiar-en-los-estados-unidos

BEQUES LLIBRES DE TEXT I MATERIAL ALUMNAT MATRICULAT A ESO EL CURS 2012/13

Convocatòria d'ajudes per adquirir llibres de text i material didàctic adreçades a alumnes matriculats a ESO durant el curs escolar 2012/13.

Beneficiaris: Alumnes matriculats durant el curs 2012-2013 en un nivell educatiu dels que conformen l’ensenyament obligatori (ESO)

Quantia: La quantia individual per alumne beneficiari es fixa en 50 euros.

Presentació: La sol·licitud, degudament emplenada, s’ha de presentar al centre educatiu on l’alumne va cursar els estudis durant el curs 2012-2013.

El termini per presentar les sol•licituds és de 10 dies hàbils posteriors a la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB: fins el 4 de novembre de 2013 (inclòs).

Termini màxim per a la resolució: 3 mesos des de l’acabament del període de presentació de les sol•licituds.

Termini màxim per a la notificació: La resolució s’ha de notificar mitjançant la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

.

Es convoquen beques per material i transport

CONVOCATÒRIA BEQUES ALUMNES ESO - BOIB núm. 169 de 15 de novembre de 2012. Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 13 de novembre de 2012 per la qual es convoquen ajudes de renovació per a llibrlogo bequeses de text i material didàctic adreçades a alumnes matriculats durant el curs escolar 2011-2012 en els nivells d’ensenyament obligatori a centres de la comunitat autònoma de les Illes Balears sostinguts amb fons públics.logo beques

CONVOCATÒRIA BEQUES TRANSPORT ESCOLAR – BOIB núm. 167 de 10 de novembre de 2012. Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de dia 8 de novembre de 2012 per la qual es convoquen ajudes de transport escolar per als alumnes que varen cursar estudis als centres docents no universitaris durant el curs escolar 2011/2012

.

convocatòria de beques leonardo i erasmus

S'obre la convocatòria 2012-13 per presentar la sol·licitud per concursar en el procés de selecció d'estudiants per a la concessió de les beques Leonardo da Vinci i Erasmus a l'IES Josep M. Quadrado.

Aquestes beques permeten als estudiants de cicle formatiu de Grau Mitjà i Superior cursar el seu mòdul de Formació Pràctica en Empreses en altre país de la UE.

• Instruccions per la Convocatòria:pdf
  • Sol·licitud per formar part de la selecció:word
  • CV Europass en Anglès:word

Logo Erasmus       Logo DGedcult       Logo LdV