NOVES INSTRUCCIONS I ADRECES DE CONTACTE

S'han publicat noves instruccions de Conselleria d'Educació amb data 27 de març,sobre l'atenció educativa i tutorització de l'alumnat i els efectes acadèmics del període de suspensió de l'activitat educativa presencial.

Recordau que d'acord amb les instruccions de la Conselleria d'Educació de dia 20 de març per a l'organització i funcionament dels centres educatius durant el període de suspensió de l'activitat lectiva presencial, el nostre centre romandrà tancat tret que s'hagin de dur a terme tasques específiques presencials.

L'atenció a l'alumnat durant aquest període es farà d'acord amb els mitjans llistats en la següent graella , on també figuren els correus electrònics de tot el professorat amb qui poden contactar directament per resoldre qualsevol dubte.

Per altres gestions, podeu contactar amb:

  • consergeria: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • oficines: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • cap d'estudis (tots els nivells): Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • director: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • o de forma genèrica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

L'atenció telefònica es farà a la línia habitual 971480237 en horari de 9 a 12h, encara que s'ha d'utilitzar només en darrer terme.

SUSPENSIÓ DE TERMINIS ADMINISTRATIUS

D'acord amb la disposició tercera, referida a la suspensió de terminis administratius, del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19:

“1. Se suspenden términos y se interrumpen los plazos para la tramitación de los procedimientos de las entidades del sector público. El cómputo de los plazos se reanudará en el momento en que pierda vigencia el presente real decreto o, en su caso, las prórrogas del mismo. 2. La suspensión de términos y la interrupción de plazos se aplicará a todo el sector público definido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.”

La qual cosa suposa que han quedat suspesos els terminis de totes les convocatòries vigents (interinatges, oposicions, presentació de cursos, selecció de directors, etc.).