AJUT COMPRA ORDINADORS CHROMEBOOKS 1r ESO - CURS 2019-20

Amb motiu de l'ajut rebut de la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca dins el Programa d'Escoles Connectades, les famílies dels alumnes que han cursat 1r ESO durant el curs 2019-2020 podeu sol·licitar l'ajut per la compra de l'ordinador, per fer-ho cal presentar al correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. la següent documentació (fins dia 24 de juliol):

1. Factura de la compra del vostre ordinador Chromebook

2. Emplenar el formulari amb les dades de l'alumne/a, signatura del pare/mare o tutor legal i nombre de compte bancari (IBAN)

INFORMACIÓ PER A LA COMPRA DELS CHROMEBOOKS

L'alumnat que el setembre començarà 1r d'ESO ja pot adquirir el seu ordinador. S'ha de fer a través de la botiga online d'Icono. El termini per tal de fer la compra serà fins dia 15 d'agost. Per tal de realitzar la compra necessitareu introduir el codi de centre 07000832. Esteim a la vostra disposició per tal d'ajudar-vos en cas que es presenti alguna dificultat.

Icono1

Icono2