REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

iesjmqApimaBenvolgudes famílies,
El curs vinent l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, continuarà oferint el Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures, que gestionarà l'empresa Iddink, amb provats resultats en gairebé 800 centres d’arreu d’Europa, doncs ofereix uns grans avantatges.

IDDINK. RECOLLIDA DE LLIBRES ECOBOOKS

RECOLLIDA D'ECOBOOKS

Tenint en compte la incertesa respecte al termini i formes d’obertura dels Centres d’ensenyament aquest curs, així com les necessitats de garantir la seguretat i higiene dels estudiants/famílies, docents i personal del centre i d’Iddink, enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

• Els estudiants podran portar els llibres a l’empresa de transport que Iddink els informarà per correu electrònic (Correos, GLS o MRW).
  • Per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família.
  • Aquest codi serà facilitat de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions.
  • Els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida.
  • Els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg.
  • Tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.