VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA 2017-2018. CRÒNICA DEL VIATGE

Dimecres 14 de març

portada2

El segon dia del viatge ens vam aixecar  amb solet i unes vistes als pirineus mig ensucrats. Vam partir cap a  la Seu d'Urgell per practicar piragüisme primer i ràfting després. Tot una experiència! els nostres alumnes es van portar com autèntics experts i van llançar-se a l'aventura sense problemes.
A la tarda vam pujar fins la Molina allà on ens esperaven per fer un circuit d'aventures als arbres. Vam tenir la oportunitat de fer d'Indiana Jones! cordes, tirulines, mosquetons... i fins i tot rebosar-se a la neu!
Vam tancar el dia amb jocs i música mentres qui volia mirava el partit del Barça/Chelsea ó va preferir fer un torneig de futbolin professors contra alumnes.
Demà més...

Llegeix més: VIATGE DE FINAL DE SECUNDÀRIA 2017-2018. CRÒNICA DEL VIATGE

FOTOS DELS TALLERS DE NADAL

Avui els alumnes de 1r i 2n d'ESO, han participat en els diversos tallers de nadal que ha organitzat el centre.