Descàrregues batxillerat
- Detalls
- Categoria: PÀGINES
- Publicat el Dimarts, 25 Febrer 2014 11:46
Els nostres alumnes presenten diversos tipus de textos: presentacions PPT, vídeos, ressenyes, etc. Aquí ens centrarem en els treballs escrits en format digital, el típic treball d’assignatura, un resum o una petita recerca, un treball d’extensió mitjana, de 5 fins a 20 folis en DIN A4. Un treball és un producte que ha de tenir cura dels detalls, un producte de qualitat, en la forma i el contingut. Sense caure en la rigidesa acadèmica, cal respectar algunes convencions, i alhora oferir marges a la creativitat. Un treball escrit, com un bon plat, “ha d’entrar pels ulls”.
Les indicacions que segueixen no són un “llibre d’estil”, que sol tractar temes molts diversos. No tractarem aquí qüestions de normativa gramatical ni aspectes ja vistos a altres llocs o inclosos en el currículum de llengües: guionet, separació de paraules, majúscules/minúscules, abreviatures, etc.
Caldrà recordar també que totes les llicències que ens permetem en escriure missatges per Twitter o altres sistemes via mòbil (abreviatures, simplificacions diverses) s’han d’evitar absolutament: un treball escrit a l’escola, a l’institut, ha de preservar l’estil formal.
.
Després d’una vida dedicada —si més no teòricament— a l’estudi, són molts els alumnes que arriben al batxillerat sense tenir unes pautes clares de com estudiar. Aquest full només vol donar alguns consells a partir de la meva experiència com a professor —i com a estudiant!— que et poden ser útils per a aquesta nova etapa.
.
CURS 2022-2023
CURS 2021-2022
CURS 2020-2021
CURS 2019-2020
CURS 2018-2019
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dona bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als quatre alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2018-2019, Joan Allés Bosch, Maria Rosa Caules Seguí, Sara Patricia Aguiló Seguí i Laia Mesquida Llufriu, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.
CURS 2017-2018
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dona bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als quatre alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2017-2018, Laura Florit Lluch, Anouk Rosselló Domine, Biel Mercadal Serra i Antònia Font Forcada, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.
CURS 2016-2017
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als tres alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2016-2017, Nina Barceló, Núria Bosch i Roger Rosselló, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.
CURS 2015-2016
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als tres alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2015-2016, David Anglada Rotger, Alba Moll Febrer i Rosa Portella Fortuny, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.
CURS 2014-2015
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona a les tres alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2014-15, Aina Bals Genestar, Júlia Coll Marquès i Rosa Lobato Camps, que han estat distingides amb Matrícula d'Honor.
CURS 2013-2014
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona als dos alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2013-14, Xavier Faner Capó i Josep Gayón Arguimbau, que han estat distingits amb Matrícula d'Honor.
CURS 2012-2013
L'esforç, la constància, la curiositat i l'afany de superació personal són les arrels d'un arbre que dóna bon fruit. El claustre de professorat i l'equip directiu de l'institut Josep Maria Quadrado fa arribar l'enhorabona a les quatre alumnes de 2n de Batxillerat del curs 2012-13, Júlia Marquès, Mireia Frau, Roser Allès i Eugènia Ferrer, que han estat distingides amb Matrícula d'Honor.
ESO
|
1-ESO
|
||
2-ESO
|
|||
3-ESO / 3-PDC
|
|||
4-ESO / 4-PRAQ
|
|||
Aula UECCO
|
Per alumnes amb necessitats educatives especials
|
||
FPB DE MANTENIMENT D'HABITATGES
|
Operacions bàsiques de muntatge i manteniment d'elements de lampisteria, calefacció i climatització.
|
Per alumnes que tenen un mínim de 15 anys o els compleixen abans del 31 de desembre i un màxim de 17 anys dins l'any natural de l'inici de curs i no han obtingut el graduat en ESO.
|
Segon curs inclou FCT (formació en Centres de treball). |
FPB D'ARRANJAMENT I D'ARTICLES TÈXTILS I DE PELL |
Operacions bàsiques de reparació de calçat i marroquineria. | Per alumnes que tenen un mínim de 15 anys o els compleixen abans del 31 de desembre i un màxim de 17 anys dins l'any natural de l'inici de curs i no han obtingut el graduat en ESO. | Segon curs inclou FCT (formació en Centres de treball). |
General (BG) | 1-BAT | ||
2-BAT | |||
Humanitats i Ciències Socials (BHCS)
|
1-BAT
|
||
2-BAT
|
|||
Ciències i Tecnologia (BC)
|
1-BAT
|
||
2-BAT
|
|||
1-BAT
|
|||
2-BAT
|
|||
CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ
(IMA22)
|
Dos cursos. El segon curs inclou FCT (formació en Centres de treball).
|
A segon curs els alumnes es podran acollir al programa ERASMUS que consiteix en cursar part de les FCT a un país estranger. | |
CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR (IMA32)
|
Tècnic superior en Manteniment i instal·lacions tèrmiques i fluids
|
Dos cursos. El segon inclou FCT (formació en Centres de treball).
|
A segon curs els alumnes es podran acollir al programa ERASMUS que consiteix en cursar les FCT a un país estranger.
|