ITINERARIS I OPTATIVES

PEI

PEI a ESO i 1rBAT

Pagaments

Mètodes de pagament acceptats: Les targetes admeses per a fer els pagaments són: VISA visa i MASTERCARD mastercard icon

Política de cancel·lacions-devolucions: Les reclamacions es dirigiran directament al secretari del Centre.

Política de Protecció de dades

El web de l'IES Josep Mª Quadrado no recopila cap dada de l'usuari visitant. Les dades introduïdes en el formulari de pagaments no es guarden a la web del Centre ni se'n fa cap ús d'elles. El control del formulari de pagament correspon a l'entitat bancària i és, en tot cas, aquesta la que respon de l'ús que se'n puguin fer de les dades recollides.

ESTUDIS A L'IES JOSEP MARIA QUADRADO: ESO I BATXILLERAT

1-ESO

2-ESO
3-ESO / 3-PMAR
4-ESO / 4-PRAQ
Aula UECCO
Per alumnes en necessitats educatives especials
BATXILLERATS icono-link
Humanitats i Ciències Socials (BHCS)
2-BAT
Ciències i Tecnologia (BCT)
Arts. Arts escèniques. (BAE) icono-link

.

ESTUDIS A L'IES JOSEP MARIA QUADRADO: FORMACIÓ PROFESSIONAL

FPB DE MANTENIMENT D'HABITATGES

(IMA12) icono-link

Operacions bàsiques de muntatge i manteniment d'elements de lampisteria, calefacció  i climatització.

Per alumnes que tenen un mínim de 15 anys o els compleixen abans del 31 de desembre i un màxim de 17 anys dins l'any natural de l'inici de curs i no han obtinhgut el graduat en ESO.

Segon curs inclou FCT (formació en Centres de treball).

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

Tècnic en Instal·lacions Frigorífiques i de Climatització

(IMA22) icono-link

Dos cursos. El segon curs inclou FCT (formació en Centres de treball).

A segon curs els alumnes es podran acollir al programa ERASMUS que consiteix en cursar part de les FCT a un país estranger.

CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

(IMA32) icono-link

Tècnic superior en Manteniment i instal·lacions tèrmiques i fluïds

Dos cursos. El segon inclou FCT (formació en Centres de treball).

A segon curs els alumnes es podran acollir al programa ERASMUS que consiteix en cursar les FCT a un país estranger.

Subcategories