RESULTATS DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Dia 19 de novembre van tenir lloc les eleccions al Consell Escolar (pares i mares d'alumnes), amb els resultats següents:

Josep Lluís Mestres Zabala: 65 vots
Emma López Sanz: 36 vots
Antonio Franco Triay: 23 vots

Atès que hi ha dues vacants a cobrir, els candidats electes són Josep Lluís Mestres Zabala i Emma López Sanz.

.

DIADA PER LA DIABETIS

TransdiabetisTot l'alumnat de 1r d'ESO ha participat avui en la Transdiabetis, una "carrera" de relleus que ha transportat un aro blau (representatiu de la Diabetis a nivell mundial)  i en Diguan (mascota que té diabetis). Inicialment s'havia de formar una cadena d'alumnes entre diversos centres escolars de Ciutadella, però el mal temps no ho ha permès. L'objectiu general de la Transdiabetis és ajudar a donar visibilitat a la diabetis a la societat, i a tal fi es faran altres activitats en el centre per donar a conèixer aquesta malaltia.

.

Subcategories