ARTS ESCÈNIQUES

ELS ALUMNES D'ARTS ESCÈNIQUES VAN INAUGURAR LA X FIRA DEL LLIBRE EN CATALÀ

AMB UNA DIVERTIDA ESCENIFICACIÓ VAN RETRE HOMENATGE A LA LECTURA

Maria Moll i Eunice Roca

IMG 1662Els dies 7 i 8 de novembre es va celebrar a Ciutadella la X Fira del Llibre en Català. Vuit llibreries de tot Menorca van exposar les darreres novetats, clàssics i llibres interessants per a lectors de totes les edats.

Els alumnes d'Arts Escèniques de segon de batxillerat i el seu professor, Francesc Florit, van ser els encarregats de fer el pregó d'inauguració que va resultar excel·lent tal com diuen els llibreters en la seua carta d'agraïment publicada a la premsa.

Van declamar sobre la importància de lalectura i tota la gamma de potencialitats que pot activar, des del desenvolupament intel·lectual i imaginatiu fins al simple fet de possibilitar companyia, quietud o evasió. A més van destacar que les biblioteques són la memòria dels pobles.

Van fer un acte creatiu i poètic: tots duien el floc de la llengua catalana en senyal de reivindicació del català i al cap s'hi van col·locar uns capells en forma de llibres oberts que els donaven un aspecte molt agradós i humorístic. Va ser tot un èxit i els ha fet sentir molt orgullosos. Des d'aquí els donam la nostra enhorabona.

.