CONVOCATÒRIA MOBILITAT ERASMUS+ ALUMNES GRAU SUPERIOR 2014-15

L’IES Josep Maria Quadrado promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Aquest és el primer curs que l’IES Josep Maria Quadrado gestiona el seu propi projecte de mobilitat del programa ERASMUS + d'Educació Superior (KA103)

Està oberta la selecció per a la mobilitat d'alumnes del CFGS de Manteniment d'instal·lacions tèrmiques i de fluids, que estan en 2n curs o  que obtingueren el títol del cicle en juny del 2014.

La selecció dels alumnes es farà segons els següents criteris:
  • Qualificacions acadèmiques. Cal tenir en compte que és un requisin imprescindible haver aprovat totes les matèries del Cicle per anar a l’estranger.
  • Coneixements dels idiomes necessaris per optar a la plaça de pràctiques.
  • Maduresa personal
El termini de presentació de sol·licituds acaba el 7 de novembre de 2014

Tots els alumnes que ho desitgin o tinguin algun dubte poden contactar amb la coordinadora Maria Forcada (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Aquí teniu els enllaços a:

Convocatòria de la beca

Annex 1 sol·licitud de participació (fins 7 de novembre de 2014)

Annex 2 sol·licitud de l'ajuda econòmica de la beca (fins 30 de novembre 2014)

Annex 3 documents que ha de presentar l'alumne com a justificants de l'estada

.