FICCIONS. L'AVENTURA DE CREAR HISTÒRIES

CURS 2016-2017

gisela

L’alumna Gisela Medina Carbonero, de 1r de Batxillerat, ha resultat finalista del concurs literari FICCIONS (organitzat per l’associació AMIC, mitjans de la informació i la comunicació), d’entre centenars de participants d’arreu del territori catalanoparlant, amb el relat “Olor de colònia”.  Enhorabona!!!

CURS 2013-2014

clara olives

laura herraiz

Les alumnes de 1r de Batxillerat,  Clara Olives (1r Batx-A) i  Laura Herraiz (1r Batx-C) han resultat guanyadores territorials de la sisena edició del concurs literari Ficcions,  organitzat pels mitjans d’informació i comunicació de Catalunya, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat, l’Ajuntament de Barcelona i el Gremi de Llibreters de Catalunya, entre d’altres. El premi és un equip de música.

Enhorabona, al·lotes!!!

.