ATURADAdeTOTAlaCOMUNITATeducativa

MOTIUS PER PLANTAR-SE

El proper dijous 9 de maig hi ha convocada una aturada general de la comunitat educativa per protestar contra la LOMQE (Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa) i la resta de polítiques educatives que s’estan duent a terme a les Illes Balears. L’assemblea d’APIMES de Menorca del passat 3 de maig va acordar donar suport a aquesta mobilització i, per tant, recomanar a les famílies que s’ho puguin permetre, que no vagin a escola.

Les famílies tenim motius de sobra per dur endavant aquesta acció. Hem patit i patim les conseqüències dels atacs a l’educació pública, els atacs de la normativa sobre la qual ningú no ens ha demanat parer i els atacs d’accions administratives contraproduents i partidistes a les quals no ens hauríem de resignar.

Tots sabem que l’educació té molts problemes i és senzillament escandalós que el Govern, enlloc d’afrontar-los, es dediqui a fer una nova reforma (la 7a en 30 anys!) per transformar el sistema educatiu en una eina al servei de la ideologia radical del partit que governa.

NO ha cercat el consens entre els diferents sectors

NO ha consultat els professionals

NO es podrà finançar amb els pressupostos més restrictius de la història.

En realitat el que proposa és més retalls i alumnes per aula i manco recursos i mestres per aula

Llegir més

Cartell