CHROMEBOOKS

L'alumnat que el setembre començarà 1r d'ESO ja pot adquirir el seu ordinador. S'ha de fer a través de la botiga online d'Icono. El termini per tal de fer la compra serà fins dia 15 d'agost. Per tal de realitzar la compra necessitareu introduir el codi de centre 07000832. Esteim a la vostra disposició per tal d'ajudar-vos en cas que es presenti alguna dificultat.

Icono1

Icono2

ELECCIONS ALS CONSELLS ESCOLARS

Vos informam que aquest curs escolar 2012-13 hi ha eleccions al Consell Escolar. Haurem de renovar la meitat del professorat, un representant dels pares/mares i un representant de l'alumnat. Vos anirem informant del calendari del procés:

Reunió junta electoral del 7/11/12:

1r) Candidats pares i mares: s'accepta l'única candidatura presentada. La senyora Bienvenida Febrer Pons serà la nova representant dels pares i mares.

2n) Candidats alumnat: s'han presentat dues candidatures. Martí Gener Marquès (3rESO) i Reuben Vinnie (4tESO). Les eleccions seran el 27/11/12

3r) Candidats professorat: s'han presentat sis candidatures. Avel·lí Capó Casasnovas, Lourdes Cortés López, Llucia Mercadal García, Damià Moll Pons, Montserrat Rosselló Martí i Damià Sansaloni Pons. Les eleccions seran el 28/11/12

dibujo-voto-urna
.