QUIN PLA PES PLA? / CONCERT A LÍTHICA. CURS 2020-2021

Per tal de conèxer la feina feta dels alumnes de 1r d'ESO dins el programa de Projectes (amb la implicació de les assignatures de Plàstica, Educació Física i Música), tenim el plaer de presentar-vos dos vídeos corresponents al concert de final de curs realitzat a Líthica. Mirau el que han aconseguit a partir de ventalls, poals i ukeleles.

Felicitats a tots i totes, agraïm molt la vostra col·laboració!

Per altra banda, amb aquest vídeo us volem presentar el Projecte dels alumnes de 1r d'ESO amb la col·laboració dels seus avis i àvies. És una cooperació intergeneracional compartint impressions sobre un espai tan emblemàtic per a la ciutat com és el Pla de Sant Joan i que va ser projectat durant el Festival Amalgama Kids, el qual va tenir lloc el darrer cap de setmana de maig.