CITA PRÈVIA PER TUTORIES PRESENCIALS

Ahir, un dia abans del que era esperat, es van publicar els protocols d'actuació dels centres en Fase II de la desescalada del COVID-19. En aquests s'especifica que els centres hauran de gestionar els espais i controlar l'accés al centre d'alumnat, que sempre serà amb cita prèvia, a partir de demà, dimecres 27 de maig. Els nivells on es poden demanar tutories presencials són: 4t ESO, 2nBAT, 2n CFGM i 2n CFGS.

Si un alumne/a o família  vol sol·licitar tutoria:
  1. Haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de cita prèvia com alumne/a, indicant matèria, professor/a, etc.. Aquest formulari és accessible clicant al botó de la part superior i també podrà ser gestionat via telefònica (telefonant al centre).
  2. Des de cap d'estudis es gestionaran les sol·licituds rebudes i es contactarà amb el professor/a per concertar dia i hora disponible (via email). Quan es tingui confirmació de disponibilitat del professor/a s'assignarà un espai i s'avisarà l'alumne/a.