NOVES INSTRUCCIONS I ADRECES DE CONTACTE

S'han publicat noves instruccions de Conselleria d'Educació amb data 27 de març,sobre l'atenció educativa i tutorització de l'alumnat i els efectes acadèmics del període de suspensió de l'activitat educativa presencial.

Recordau que d'acord amb les instruccions de la Conselleria d'Educació de dia 20 de març per a l'organització i funcionament dels centres educatius durant el període de suspensió de l'activitat lectiva presencial, el nostre centre romandrà tancat tret que s'hagin de dur a terme tasques específiques presencials.

L'atenció a l'alumnat durant aquest període es farà d'acord amb els mitjans llistats en la següent graella , on també figuren els correus electrònics de tot el professorat amb qui poden contactar directament per resoldre qualsevol dubte.

Per altres gestions, podeu contactar amb:

L'atenció telefònica es farà a la línia habitual 971480237 en horari de 9 a 12h, encara que s'ha d'utilitzar només en darrer terme.