VISITA DELS ALUMNES DE CFGS DEL CENTRE A LA FIRA HORECA A PALMA DE MALLORCA

El passat dimarts, 4 de febrer, un grup d’estudiants i professors del cicle formatiu de Grau Superior de Manteniment de Instal·lacions Tèrmiques i Fluids van assistir i col·laborar en la 4a edició de la fira HORECA Mallorca 2020. Es tracta d’una fira que engloba a tot el sector de l'hostaleria i restauració de les Balears, entre ells el de manteniment de les instal·lacions de fred comercial i industrial.

La Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors va muntar un estand per promocionar el cicle de FP durant els tres dies que durà la fira. Un dels tres dies l’estand va ser atès pels alumnes del nostre centre. L’IES Josep Maria Quadrado va compartir estand juntament amb altres dos centres de Mallorca de la mateixa especialitat, com són l’IES Politècnic de Palma i l’IES Llucmajor.

fira Horeca