VISITA A L'EXPOSICIÓ "LA MAR DE PLÀSTICS"

Dimecres passat un grup d’11 alumnes de la comissió de Medi Ambient van anar a visitar l’exposició “La Mar de Plàstics” a Ferreries. Vam poder veure la quantitat de residus que un grup de voluntaris havien recollit en un parell de sortides per la costa nord de Menorca. Ens va cridar l’atenció el munt de sabates, sense parella, la majoria de persones adultes, que s’hi van trobar. També vam poder observar el microplàstic present a les nostres platges i al mar i que animals marins consumeixen com aliment i després, nosaltres, consumim. Vam acabar la visita xerrant amb en Jordi i un altre voluntari, els dos, membres de l’associació Per la Mar Viva. De forma espontània, els nostres alumnes es van demanar què podíem fer per reduir aquell desastre i van sortir alternatives al plàstic tals com utilitzar bosses de tela, bòtils reutilitzables, dir NO a productes embolcallats de plàstic, etc. Us deixam unes imatges de la sortida i una de productes amb l’alternativa sostenible. El canvi ha de començar en un mateix.

Comissió de Medi Ambient

IMG 0748 bis IMG 0740 bis IMG 2276 bis