EX ALUMNES LEONARDO EXPLIQUEN LA SEVA EXPERIÈNCIA

El passat divendres dos alumnes dels cicles formatius ens van explicar la seva experiència amb el programa Leonardo da Vinci.

Toni Marquès, que actualment estar cursant el segon any del CFGS de Manteniment i instal·lació d'equpis tèrmics i de fluïds, ens va contar la seva estada a Florència, ja fa 7 anys, quan va acabar el CFGM del nostre centre.

I Joan Pons, qui aquest any ha acabat el CFGM d'instal·lacions d'equips de climatització i refrigeració, ens va explicar la seva estada a la ciutat d'Oulo, al nord de Finlàndia, realitzant les pràctiques de FCT del cicle formatiu d'electricitat, el curs 2012-13.

Alumnes i professors dels cicles formatius vam poder gaudir de les seves explicacions i anècdotes, alhora que els alumnes que el proper dia 12 d'abril també han de partir cap a Itàlia i Finlàndia, els hi van poder consultar tots els dubtes que tenien. Va ser una jornada força entretinguda i interessant. Els dos alumnes van coincidir i afirmar fermament, que sense cap dubte, repetirien l'experiència.

IMAG0593 Custom    IMAG0596 Custom