PRÀCTIQUES A ITÀLIA I FINLÀNDIA

L'IES Josep Maria Quadrado envia alumnes en pràctiques a Itàlia i Finlàndia

El passat 12 d'abril tres alumnes del nostre centre, Ferran Melià, J.David Loaiza i Alejandro Fuertes dels cicles formatius de manteniment d'instal·lacions de climatització i refrigeració van partir a realitzar part de les pràctiques formatives en centres de treball (FCT) a Itàlia i Finlàndia, en empreses relacionades amb el sector de la climatització, calefacció i refrigeració.

El professor Salvador Sogorb, el seu tutor de pràctiques els ha acompanyat durant la primera setmana a Itàlia, per tal de mantenir i cercar nous contactes amb empreses i instituts pels propers anys.

Ferran Melià ja ha començat pràctiques en l'empresa ARE Oy en Jyväskylä (Finlàndia) i Juan David Loaiza en l'empresa Termoidraulica FIUMI a Florència (Itàlia). Tots dos són alumnes de grau mitjà i realitzaran 4 setmanes de pràctiques gràcies al programa de mobilitat europeu LEONARDO DE VINCI.

Alejandro Fuertes, alumne de grau superior, realitzarà dos mesos de pràctiques en l'empresa Idrogas, també a Florència, sota el programa de mobilitat europeu ERASMUS+.