CHROMEBOOKS

L'alumnat que no va poder fer la comanda del seu ordinador dins el primer període de juliol i agost pot adquirir-lo durant aquests dies. El termini per tal de fer la compra serà fins dia 13 de setembre. Per tal de realitzar la compra necessitareu introduir el codi de centre 07000832. Esteim a la vostra disposició per tal d'ajudar-vos en cas que es presenti alguna dificultat. A l'alumnat que faci la compra al llarg d'aquest període se li entregarà l'ordinador a partir del 16 de setembre.

Icono1

Icono2

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA: PROGRAMA TREBALL AMB FAMÍLIES 2018

L'Àrea socioeducativa de l'Ajuntament de Ciutadella, dins el programa de Treball amb famílies 2018, inicia aquesta setmana el taller "Transitant cap a l'etapa adulta dels nostres fills i filles (Quan els fills se'n van de casa)", amb Joan Carles Ayer, psicòleg. Destinat, principalment, a famílies amb fills de 16 a 20 anys.

Dies 8, 15, 22 i 29 de novembre, de 20 a 22 h. a la Casa de Cultura de Ciutadella. Activitat gratuït però requereix d'inscripció prèvia.

Inscripció i més informació: Servei d'Educació de l'Ajuntament. 971 38 10 50 (extensió 345) // 628 244 187 // Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gràcies per col·laborar!

Treball amb famílies 2018 petit