UN ALUMNE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE PRÀCTIQUES EN EMPRESA A FLORÈNCIA (ITÀLIA)

El passat 26 de març, el nostre alumne Frank Bonilla Quevedo que actualment està cursant segon curs del cicle formatiu de “Tècnic electromecànic" va començar a treballar a l'empresa Point Truck SRL per cursar les seves pràctiques formatives en centre de treball (FCT). Aquesta empresa està relacionada amb el sector de l'automòbil, i Frank està treballant amb diferents operaris.

És la primera vegada que un alumne d'aquesta especialitat fa les pràctiques a Itàlia, ja que és la primera promoció d'aquesta nova titulació. Frank ens conta que està gaudint molt del estil de vida a Florència, on està residint a un pis d'estudiants a la mateixa ciutat. Ha estat molt ben rebut tant pel professor de l'institut col·laborador com de l'empresa d'acollida.

Cada any promovem des de l'IES Josep Maria Quadrado aquest projectes de mobilitat entre els alumnes de Grau Mitjà ja que són part imprescindible en la formació de tot professional. Les estades a l'estranger, permet als alumnes ampliar la seva perspectiva del món, conèixer altres maneres de fer les coses, tant a l'àmbit laboral com personal. A més a més tenen l'oportunitat de conèixer tipus d'instal·lacions que pot ser no existeixen a Menorca i millorar la seva competència lingüística en idiomes estrangers.

Esperem la tornada d'en Frank per a que ens conti més detalls de la seva estada, encara que ja ens ha penjat un tast a través del blog d'experiències Erasmus+ dels alumnes del nostre institut, que podeu consultar a: http://experiencieserasmusjmq.blogspot.com.es/

IMG 20180427 WA0011 petit

IMG 20180427 WA0012 petit