CONCURS ECOENIGMA DE LA COMISSIÓ DE MEDI AMBIENT

Fa dues setmanes s'ha posat en marxa de nou el concurs Ecoenigma, un concurs de preguntes relacionades amb el medi ambient. L'alumnat que hi vulgui participar ha de dipositar a la caixeta que hi ha a la porteria de l'institut el full amb la resposta que cregui correcta. Al final se sortejarà un premi entre l'alumnat que hagi endevinat la resposta.

Aquestes dues setmanes l'alumnat que ha endevinat la resposta i ha guanyat el premi ha estat: Guiem Bagur (1r ESO B) i Marta Sanz (1r ESO F). La comissió de Medi ambient els vol agrair la seva participació i també vol animar a tot l'alumnat del centre a participar-hi. Aquí els podeu veure amb l'obsequi que la comissió de Medi Ambient els ha regalat per haver endevinat la resposta i haver guanyat el sorteig, un fantàstic bolígraf fet amb cartró reutilitzat.

IMG 2532p            IMG 2563p