ENHORABONA ALS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT!

Sempre és una satisfacció veure com TOTS els alumnes que es presenten a la Prova de Batxillerat d'Accés a la Universitat són aptes. Enhorabona a tots!

I als alumnes de batxillerat, els qui enguany heu cursat primer i els qui l'any qui ve començareu la nova etapa, us volem encoratjar ja que amb esforç, estudi i el recolzament del professorat segur que aconseguireu bons resultats.

Sempre és una satisfacció veure com TOTS els alumnes que es presenten a la Prova d'Accés a la Universitat són aptes. Enhorabona a tots!