GUANYADORS AL BALEARSKILLS 2016

El nostre alumne de grau mitjà, Llorenç Villalonga, acompanyat i preparat pel professor Andreu Genestar, ha obtingut el primer premi al Balearskills 2016 d'instal·lacions frigorífiques.

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es realitza a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a partir de proves pràctiques. Enguany es va celebrar a l'IES de Llucmajor el passat 22 de novembre, i Llorenç aconseguí muntar i provar amb èxit un circuit frigorífic complert.

foto llorenç

Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat Spainskills, que es realitzarà a Madrid durant el 2017. Enhorabona i sort en l'Spainskills!!

foto grup 1

balearskill color