XERRADA A CÀRREC DE MICA GARAU: "L'ASSETJAMENT ESCOLAR COSA DE TOTS"

El proper dijous dia 17 a les 19:30 h a la sala d'actes del nostre centre ve na Mica Garau farà una xerrada per famílies. Na Mica Garau és Historiadora de l'Art, Educadora Social i Psicopedagoga. Formada en Postgrau en Maltractament Infantil i Mediació Familiar i Màster en Gestió de Conflictes. Experta en Resiliència i segueix formant-se en temes de resiliencia educativa i millora de la convivència i en resiliència comunitaria i assetjament escolar.
Ara fa feina com a orientadora. Ha treballat als Serveis Socials de diversos Ajuntaments, en Protecció de Menors, en Reforma i com a Educadora Intercultural i Tècnica d'Orientació Laboral a més d'Orientadora escolar. Un bon currículum, no ho trobau? Valdrà la pena. No hi falteu!!!

Ho organitzen totes les APIMA de Ciutadella

xerrada assetjament