HO HEM ACONSEGUIT!!!

Fotos Mòbil 275

Gràcies immenses per l'ajuda i la implicació de moltíssimes persones (més de 70 artistes que van cedir una obra per muntar l'exposició/venda d'obres d'art "Brinda't art"; més de 60 cantants i dansaires que van actuar a la Vetllada Musical "Música i dansa que surt del cor"), entitats i associacions (Ajuntament de Ciutadella, Fundació Vicenç Ferrer, IES JM Quadrado), empreses i comerços col·laboradors (Acústic Menorca, Diskont, Impacte, CREAE, Impremta Camps), professors, responsables de les sales d'exposició i Multifuncional, dissenyadors ...
Entre tots hem aconseguit que la recaptació final de la nostra Campanya "Els infants d'Anantapur ens necessiten. Namasté" hagi estat de 7.241,10 € !!!. I va ser un immens plaer poder-ne fer la donació total a la representant de la Fundació Vicenç Ferrer, na Selu Canyelles, el passat divendres, 29 d'abril.
Quan els més de 130 infants d'Anantapur rebin la seva bicicleta per poder seguir anant a l'escola segur que ens diran a tots: "Gràcies perquè no ens heu oblidat".
Els 32 alumnes de 4t d'ESO que hi hem participat segur que no oblidarem mai aquesta experiència!!!