VISITA AL PARC DE BOMBERS

PARC BOMBERS 1Durant els passats dies 27, 28 i 29 d'octubre, tots els grups de les diferents especialitats de Formació Professional hem assistit a l'activitat formativa "Extinció d'un incendi", que s'ha desenvolupat al Parc de Bombers de Ciutadella sota la coordinació del seu cap en Joan Gorries.

L'activitat ha consistit a conèixer els diferents tipus de focs, les seves formes de propagació i amb quins mètodes els podem extingir. Després tots els alumnes han realitzat les activitats pràctiques consistents a apagar un foc real per mitjà d'un extintor de pols i després fer diferents exercicis amb mànega d'aigua.

Volem agrair a tots els membres del Parc que durant aquests dies ens han atès l'oportunitat que ens han brindat. Té molt valor que els nostres alumnes s'hagin exercitat en aquesta tasca ja que així, si és necessari, podran donar una millor resposta a una situació de foc real.

PARC BOMBERS 2        PARC BOMBERS 3

.